Audycja Źródło Kreacji - Twórz Własną Przygodę

Świadoma Nawigacja Poprzez Rzeczywistości.

"Źródło Kreacji" #34 - słowa jak zaklęcia.

Świadoma Kreacja Własnej Rzeczywistości - audycja "Źródło Kreacji".Zagadnienia:
Twoje samopoczucie modeluje Twoją rzeczywistość. • Nastrój jak fale radiowe. • Mając dobry nastrój zawsze dobrze inwestujesz :) . • Zaklęcia Świadomej Kreacji. • Energetyzowanie zaklęć. • Komunikacja wibracyjna (niewerbalna). • Atmosfera zaklęcia. • Czego symbolem są przekleństwa? • W co opakowujesz Swoje kwiatki? • Odszumianie informacji.

 

Przykłady zwrotów i określeń:

  • wydawanie a inwestowanie pieniędzy,
  • muszępotrzebuję,
  • nie mogę się oprzeć → nie chcę się temu opierać / to dla Mnie zbyt kuszące,
  • ostatninajnowszy,
  • zastępowanie określeń nacechowanych negatywnie określeniami pozytywnymi lub neutralnymi (np. śmierdzący o bardzo nieprzyjemnym zapachu; badziewie słabej jakości),
  • zastępowanie mówienia o czymś czego nie chcesz / nie lubisz - tym, na czym Ci zależy,
  • czy masz coś przeciw...?czy odpowiada Tobie...?,
  • co przemycają idiomy vs semantyka wibracyjna ("przychodzić do głowy", "uderzyła Mnie myśl...", ""uderzające podobieństwo", "coś leży na sercu", "wpadłem na...", "wpaść w oko", "przykuć uwagę", "ścięło Mi krew w żyłach", "powalać z nóg", "rozwój wypadków", itp. ),
  • koncept wieku - gdy utożsamiasz się przede wszystkim z Duszą,
  • przyszło Mi do głowy... - przyszło Mi na myśl / uświadomiłem Sobie... / pojawiło się w Mej Świadomości;


Pobierz (ok. 2.5 godz.; 46MB):
http://hostuje.net/file.php?id=7793e91175ddd7d7d30dcdbc42d62a8d

lub
https://archive.org/download/ZrodloKreacji34/Zrodlo%20Kreacji%2034%20-%2004.2016.mp3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licencja Creative Commons
Audycje "Źródło Kreacji" są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska.

powered by:

Autorskie Szablony Blogger • Projekty Stron Internetowych / Grafika Komputerowa: thomasleighdesign[at]gmail.com

© copyright by Thomas Leigh, 2008-2021