Audycja Źródło Kreacji - Twórz Własną Przygodę

Świadoma Nawigacja Poprzez Rzeczywistości.

Książka “Sekret w praktyce”

Tagi:

"Sekret w praktyce" - książka (e-book)Na temat Mojej książki pisałem już oficjalnie i poważnie – tak w niej samej, jak i przykładowo niedawno, w ramach przeprowadzonego ze Mną wywiadu (nt. „Sekretu” Rhondy Byrne, czy też Sekretu jako takiego)... Dziś pozwolę Sobie opisać ją swobodniej, koncentrując się na tym – co w gruncie rzeczy cieszy Mnie w niej najbardziej... i co fascynuje.

Ale od początku: o czym w ogóle jest ta książka? Traktuje ona przede wszystkim o tzw. „Sekrecie” (Prawie Przyciągania) – i w tym ujęciu można by ją zaliczyć do gatunku poradników. Co istotne jednak, dla Mnie – jako „Apostoła Sekretu” (wielkiego entuzjasty i propagatora tej koncepcji) – książka ta wychodzi mocno poza definicję samego li tylko „poradnika”, będąc w istocie bardziej wyspecjalizowanym kompendium, którego ambicją jest zgłębianie oraz poszerzanie zarysowanego w „Sekrecie” Rhondy (i nie tylko) tematu.

A więc o czym to jest...?
Aby bardziej zrozumieć, o czym jest ta książka – najlepiej pierwej zapoznaj się, czym są wspominane „Sekret” / Prawo Przyciągania (może przykładowo po prostu obejrzyj film pt. „Sekret”).
 
Co podoba Mi się w tej książce, czy też wręcz fascynuje?
Przede wszystkim geneza jej powstania. Przed jej napisaniem stworzenie Własnej książki wydawało Mi się wyzwaniem - czymś bardzo poważnym i przede wszystkim czasochłonnym, wymagającym sporej koncentracji przez dłuższy czas. W efekcie myśląc o perspektywie napisania książki, czułem się onieśmielony bardziej, niż podekscytowany – i dzięki temu nie zabierałem się za to na poważnie. Jakimż zaskoczeniem było dla Mnie, gdy zdałem Sobie sprawę, iż książkę mam już prawie gotową od dawna (!!!). Wszystko dzięki forum dyskusyjnemu nt. Sekretu, które założyłem kilka lat temu – i które prosperowało efektywnie, inspirując Mnie wielokrotnie do nielakonicznych, a przede wszystkim posiadających wartość praktyczną wypowiedzi. Co więcej, tematyka tych wypowiedzi znacznie rzadziej wychodziła ode Mnie – a częściej była podyktowana realnymi potrzebami Czytelników / Forumowiczów, czyli innymi słowy: osób zainteresowanych tematem. W tym właśnie leży – w Moim odczuciu – największa wartość tej książki: iż wychodzi ona naprzeciw tym zagadnieniom, które naprawdę interesują „Sekretowiczów”. Możesz przykładowo przeczytać książkę Rhondy i odkryć nowe pytania, rodzące się w Twej głowie – na łamach Naszego forum odpowiadałem na nie niejednokrotnie. Wiele z tych odpowiedzi stanowiło świetny, gotowy materiał do książki – jeśli tylko złożyć je w całość. Tak też uczyniłem, gdy tylko zdałem Sobie sprawę, iż jest to całkiem dobry, a wręcz ekscytujący, użyteczny pomysł. Użyteczny, gdyż zbiera w jednym miejscu wiele odpowiedzi – które do tej pory były rozsiane w bardzo wielu różnorakich wątkach forum internetowego.

Inną rzeczą, którą lubię we Własnej książce – jest jej „otwarty charakter”: nie jest ona zamkniętą publikacją, tj. finalnie zakończoną. Postanowiłem bowiem od czasu do czasu dodawać do niej nowe treści, czyniąc ją tym samym bardziej rozbudowaną, jak również uaktualnianą. Co istotne, choć spora część obecnych w książce zagadnień została zainicjowana na łamach wspomnianego forum, część z nich pochodzi z innych źródeł (przykładowo z prywatnych rozmów, czy korespondencji w których wypowiadałem się nt. Sekretu), a część napisałem specjalnie z myślą o książce (są to zwykle wypowiedzi niepublikowane nigdzie indziej).

Zbierając to wszystko razem, zyskujemy całkiem zgrabne, a jednocześnie rozrastające się kompendium – względem którego, nawiasem mówiąc, mam ambitne plany (ale to niespodzianka i na razie cicho-sza! J ). Póki co, „Sekret w praktyce” jest dostępny w przystępnej formie e-booka (plik PDF), do pobrania całkowicie za darmo dla wszystkich zainteresowanych tematem Prawa Przyciągania.
 
Pobierz aktualne wydanie: (listopad 2012):
http://hostuje.net/file.php?id=24825092e44abe3d096a2458065224f3

1 komentarz:

Licencja Creative Commons
Audycje "Źródło Kreacji" są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska.

powered by:

Autorskie Szablony Blogger • Projekty Stron Internetowych / Grafika Komputerowa: thomasleighdesign[at]gmail.com

© copyright by Thomas Leigh, 2008-2021