Audycja Źródło Kreacji - Twórz Własną Przygodę

Świadoma Nawigacja Poprzez Rzeczywistości.

Źródło Kreacji #40: jeszcze bardziej skuteczne afirmacje.

Dziś przyjrzyjmy się, jak możemy połączyć medytację/głęboką relaksację z Naszymi afirmacjami - by nadać im jeszcze więcej mocy twórczej, jak również jeszcze bardziej i szybciej się z nimi oswoić.

 

Zagadnienia:
Wstęp: czym jest Świadoma Kreacja Własnej Rzeczywistości? • O witalnej relacji pomiędzy własnymi świadomie dobieranymi myślami i emocjami, a kształtem własnego życia.

"(...) To, co zasiejesz w podświadomości - zbierzesz w Swoim ciele lub wokół Siebie". (Joseph Murphy - "Potęga Podświadomości")

Czy jesteś Zwariowanym Ogrodnikiem ;) ?Pewność pozytywnego rezonansu: jak działa "przyciąganie"? • Kluczowy nawyk samoobserwacji. • "Nigdy nie wiesz, gdzie znajdziesz Swój prezent".Co przyświeca wszystkim Twoim czynom? • Im bardziej spójna "emisja" - tym bardziej dostrzegalny efekt.

Surferowy Green Room

"Życie się Tobie nie przydarza".• Być pasażerem, a kierowcą. • "Rozmawiać z życiem jak z partnerem, a nie szefem". • Jak medytacja może przysłużyć się praktyce Świadomej Kreacji? • Otwiera się przed Tobą nowy świat... • Medytacja może być ekscytująca (!). • Stereotyp niemyślenia.

"To Ty jesteś niebem obserwującym chmury". ("Przebudzenie", Anthony de Mello)

Plan Duchowy i duchowe zmysły. • Egzystujesz równolegle na Duchowym Planie. • Zmysł duchowego wzroku. • Nawiąż relację z Samym/Samą Sobą. • Jak się czujesz we Własnym towarzystwie? • Już 4-letnie dzieci mogą medytować!

"(...) children as young as four can successfully participate in mindfulness meditation in a group setting", (Susan Kaiser Greenland, "The Mindful Child")

 

[od ok. 46m:50s]
Temat przewodni odcinka: Modlitwa Afirmacyjna (jak nadać Naszym afirmacjom więcej mocy twórczej) • Czym jest afirmacja?

Zdanie lub zdania opisujące Nasz zamierzony efekt jako już osiągnięty - w możliwie najbardziej detaliczny (dodający autentyzmu) sposób.

Wizualizacja z automatu. • Wnikliwość. • Kilka słów o Pleasure List (Lista Przyjemności). • Afirmacja jako ekscytujący wierzchołek góry lodowej. • Czym jest modlitwa afirmacyjna?

Połączenie relaksacji lub medytacji z wizualizacją oraz afirmacją podejmowanymi w jej trakcje.

lub prościej:
Afirmacja podczas medytacji :) .

Zobaczyć i poczuć. • Życie jakiego pragniesz jako reżyserowany przez Ciebie film. • "Znaleźć się tam naprawdę, a nie tylko stwierdzić puentę".Po co łączyć afirmację z relaksem/medytacją? • Kiedy może urywać Ci się film? • Różnica pomiędzy pragnieniem, a intencją. • Przykład intencji: nawiązanie lub rozwój relacji z Bogiem/Wszechświatem/Wyższym 'Ja'.

Przykładowe afirmacje:
"Jestem w bliskim kontakcie z Własnym 'Wyższym Ja'",
"Jestem otwarty na otrzymywanie przewodnictwa, które istotnie pomaga Mi obierać właściwy kierunek w życiu",
"Otrzymuję owe przewodnictwo, rozpoznaję je i rozumiem. Jestem w stanie stosować tą wiedzę w codziennym życiu".

Afirmacja niczym modlitwa. • Jakie mogą być profity takiej formy?

przykład:
"Proszę Cię o przewodnictwo i pomoc w życiu. Proszę prowadź Mnie i pomóż obierać najbardziej odpowiednią drogę w każdych okolicznościach. Proszę oświetlaj Mą ścieżkę i pomóż osiągać pragnienia w najbardziej właściwy oraz komfortowy sposób, który będzie dla Mnie najodpowiedniejszy i da Mi najwięcej satysfakcji. Prowadź Mnie każdego dnia, pozwól odczuć swą obecność blisko Mnie, pomóż Mi czuć się lepiej, bardziej pewnie, bardziej ugruntowanym/aną w Pokoju Wewnętrznym oraz Przeświadczeniu. Pomóż Mi czuć się bezpiecznie oraz komfortowo wiedząc, iż każda sytuacja, każda okoliczność ma swój (tymczasowo ukryty) zamysł: by sprzyjać Mi w taki, czy inny sposób. Pomóż Mi postrzegać Wszechświat oraz całe życie jako przyjazne, życzliwe i dbające o Mnie. Pomóż Mi obierać najczęściej pozytywną postawę".

W poniższym cytacie na przykładzie odczucia wdzięczności Rhonda pisze, jak kierowanie swojego przekazu do Boga, Wszechświata, Wyższego 'Ja', itp. uintensywnia jego moc:

"By pomóc Ci bardziej odczuwać wdzięczność, możesz być wdzięcznym Wszechświatowi, Bogu (...), Wyższemu 'Ja' lub jakiemukolwiek innemu konceptowi z którym czujesz bliskość. Kiedy ukierunkowujesz wdzięczność w stronę czegoś lub kogoś, odczujesz ją jeszcze mocniej, jak również zyska ona jeszcze więcej mocy, tworząc jeszcze więcej magii! Właśnie dlatego rdzenne i starożytne kultury wybierały symbole takie jak słońce by ku nim kierować swą wdzięczność. Używali po prostu fizycznych symboli do reprezentacji uniwersalnego źródła wszystkiego dobra, a koncentrując się na nich czuli więcej wdzięczności". (Rhonda Byrne, "Magia")

Przeświadczenie o sprzyjającym Wszechświecie. • Atut ograniczonej perspektywy.

Wizualizacja spotkania z Twoim Duchowym Przyjacielem/Przyjaciółką. • Dotknąć sedna/esencji w całkowitej szczerości. • Czego pragniesz - i jak się czujesz? • Iść przez życiem Razem (z Bogiem/Wszechświatem). • Jak poznać, że afirmacja jest dobra / nabiera mocy?Uczucia językiem Wszechświata.

 

W audycji wspominam:

  • wszystkie dotychczasowe odcinki cyklu medytacyjnego "ŹK",
  • spotkanie z własną podświadomością "twarzą w twarz" - odcinek "Źródła Kreacji",
  • książkę "Mindful Child" (Susan Kaiser Greenland);

 

Pobierz (ok. 2godz. ; 62MB):
https://archive.org/download/ZrodloKreacji40/Zrodlo%20Kreacji%2040%20-%2008.2018.mp3

lub
http://hostuje.net/file.php?id=9277f65e9eb62e435763d93160401662

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licencja Creative Commons
Audycje "Źródło Kreacji" są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska.

powered by:

Autorskie Szablony Blogger • Projekty Stron Internetowych / Grafika Komputerowa: thomasleighdesign[at]gmail.com

© copyright by Thomas Leigh, 2008-2021