Audycja Źródło Kreacji - Twórz Własną Przygodę

Świadoma Nawigacja Poprzez Rzeczywistości.

"Źródło Kreacji" #35: co medytacja może wnieść w Twoje życie?

Zagadnienia:
Opis poszczególnych części cyklu "Jak medytuję?" • Czym jest medytacja? • Profity płynące z medytacji. • Amortyzujący Pokój Wewnętrzny. • Medytacja nie jest i nie może być wysiłkiem. • Czy medytacja jest dla Ciebie? • Koncentracja i klarowność. • Nabieranie balansu. • Relaksacja zawsze dobra dla ciała/organizmu. • Być słyszanym przez Własne ciało. • Nawiązanie łaczności/relacji z "Wyższym 'Ja'". • Możliwe doświadczenie OoBE.

 

Więcej o dialogu z Własnym ciałem:

 

Cytaty:

O obserwacji dymu z kadzidełka:
"(...) widok wijących się strużek dymu, tworzących w powietrzu wyrafinowaną kaligrafię jest miły dla oka. Jeśli medytujesz śledząc każdą zmieniającą się linię, osiągasz głębsze zrozumienie znikomości i tymczasowości życia."  Mingmei Yip ("Płatki z nieba")

O obserwacji płomienia świecy:
"Zapal świecę, usiądź i ustaw ją blisko poziomu oczu. Zauważ że środek płomienia świecy jest ciemny, jakby miał cień wewnątrz. Wpatruj się w ten cień. To niezła sztuczka. (...) kiedy wpatrywałem się w ten płomień, to było jak gdyby mój umysł stał się jak ten cień. Bardzo spokojny. A nigdy nie medytowałem, ani nic z tych rzeczy." Tom Sowders ("Staring at a Candle Flame Daily Can Increase Your Life Expectancy")

Afirmacja relacji z ciałem:
"Dziękuję za Własne, wspaniałe Ciało - witalne oraz żywotne - dzięki Któremu mogę w pełni wyrażać się w tej czasoprzestrzeni, jak również w pełni doświadczać jej fascynującymi zmysłami. Jestem wdzięczny Mojemu Ciału, iż za Jego sprawą mogę postrzegać, doświadczać oraz wyrażać Siebie. Doceniam oraz podziwiam Jego cud, w tym zdrowie, jako stan naturalny, a dążenie doń w razie potrzeby - jako naturalną, natychmiastową reakcję wbudowanych Weń programów. Dziękuję, iż mogę posługiwać się tak wspaniałym i przemyślanym narzędziem.

Pragnę obdarzać Moje Ciało Miłością i Pokojem - by mogło jak najbardziej swobodnie żyć i rozwijać się, podążając wytyczaną przeze Mnie każdego dnia ścieżką pozytywnych wibracji, najwznioślejszych uczuć. Pragnę, by dzięki temu było dla Mnie tak doskonałym - jak i stawało się jeszcze lepszym aparatem zarówno poznawczym, jak i ekspresyjnym - a jednocześnie by Samo czuło się dobrze, będąc przez to w jak najwierniejszej harmonii ze Swym “Gospodarzem”." "Sekret w praktyce" (Tomasz Jaworski)

 


Pobierz (ok. 1.5 godz.; 25MB):
http://hostuje.net/file.php?id=1b4e2f29b3e6b5aecc220f404a02c32b

lub
https://archive.org/download/ZrodloKreacji35/Zrodlo%20Kreacji%2035%20-%2005.2016.mp3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licencja Creative Commons
Audycje "Źródło Kreacji" są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska.

powered by:

Autorskie Szablony Blogger • Projekty Stron Internetowych / Grafika Komputerowa: thomasleighdesign[at]gmail.com

© copyright by Thomas Leigh, 2008-2021